Fashionjoint

Vårjacka

Har en militärfärgad vårjacka som jag bara älskar, men funderar på att skaffa mig denna. Något att variera med i det tråkiga vädret. Förresten ingen av jeasnen som jag beställde passade.. Som jag sa! Har för preda höter och för smala ben. Varför kan jag inte lära mig? Haha och när jag skickar tbx den kan jag köpa denna jacka, för mina sista Nelly pengar! :)
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: m

snygg!

Svar: tycker jag md! :D
sanna hyvärinen

2013-02-02 - 22:14:51
Hemsida: http://miinabrun.blogg.se
Skrivet av: kerstin

den var så snygg

Svar: åh tack :D
sanna hyvärinen

2013-02-03 - 12:20:31
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.