Fashionjoint

Nattshopping!

Mysig kväll hemma hos Älskling. Han har precis lagt sig och jag ska snart krypa ner brevid honom. Mitt hjärta. Sitter och nattshoppar och måste använda mitt presentkort på Nelly, inom 2 veckor. Så kikade på Nelly och hittade dessa två. En sak jag har lärt mig genom tiderna är 'Köp för fan inte jeans på internet' det blir alltid fel.. Eftersom jag har för breda höfter.
 
Men ändå så blev det dom här, efter många om och men, vet att jag kommer att ångra mig sen och skcika tillbaka! Men hittade inget annat jag vill ha ifrån Nelly för tillfället, haha trodde aldrig jag skulle säga det. Eller jo, är lite sugen på Hunters, men dem måste jag också testa innan.
 
 

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.