Fashionjoint

söndagsfrukost

Park Astoria hotellfrukost
Dem hade renoverat så fint på hotellet!
 
Riktigt gott och mysigt med en lyxig hotellfrukost ihop med Sandra.
 
Den här söndagen började på bästa tänkbara sätt. Idag halv nio så tog sig jag och Sandra oss till hotell Park Astoria här i Enköping för en hotellfrukost ihop. Där fanns allt man kunde tänka sig, våfflor, färsk frukt, ägg, bacon och smoothie. Måste göra mer sånt här när det börjar bli kallt ute, finns inget mysigare att göra med vänner. Vi pratade om altt ifrån att boka en resa ihop till att hon snart ska flytta till Uppsala, så taggad för hennes skull! Längtar så tills jag och Emil flyttar till något större ihop. Få organisera, dona, möblera och köpa inredning, åhhh. En väldigt mysig och välbehövlig morgon då jag känt mig lite stressad på senaste tiden, känns som jag har en lång lista med saker jag behöver ta i tu med just nu, därav ingen bloggning på de senaste två veckorna. Får se hur det blir famöver :)

Posted in: Vardag





Skrivet av: Elin

Men mys!!

2017-09-18 - 13:00:13
Hemsida: http://nouw.com/elinlarssonkalla


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.