Fashionjoint

Nyinköpt - koftor

/ Bikbok och Asos
 
 
Så fina färger!
 
Just mysiga höstkoftor tycker jag är så svårt att hitta som är både fina och trendiga. Men här är två som jag shoppat nu i september inför hösten som är jättefina. Båda fanns i fler färger, så kolla in länkarna om ni också haft svårt att hitta fina att ha till vardags. Tänkte ha på mig den mauvefärgade som är jättevarm ikväll när jag och Emils mamma ska på valpkurs med Elton. Ska bli så spännande och se vad han kommer att få lära sig! Förresten jag har klippt mig i veckan, ganska kort. Eller kortaste jag någonsin haft i alla fall, gjorde även kalla blonda slingor och är super nöjd! Ska kolla om någon av bilderna friösren tog blev bra så kan jag dela med mig av dem här :)

Posted in: Mode





Skrivet av: Isabell

Vilken fin rosafärg! De ser verkligen supermysiga ut:D

2017-09-21 - 18:01:21
Hemsida: http://isabellh.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.