Fashionjoint

inredningstrend - sittpuffen

Från buget till lyxigare
Åhlens, riktigt fina budget alternativ - 1. Grön / 2. Grå / 3. Rosa
 
 
Hej! Det var ett tag sedan. Hoppas ni haft en fin vecka! Längtar så efter helgen, första helgen på länge som jag inte har något speciellt inplanerat, ska bara ta det lungt och försöka rensa ut lite sommarsaker och upp med vinterjackor osv. Ni förstår inte hur trångt det är i alla skåp och lådor här haha. Som jag tjatat om mycket förr så vill vi verkligen flytta till större, men vi har inte hittat något ännu som båda gillar.
 
Men NÄR vi flyttar till större så måste jag införskaffa en sittpuff/fotpall. Det måste vara den ultimata inredningsmöbeln. Man kan satsa på en annorlunda färg för man kanske inte har färg på många andra möbler och beroende på vilken pall man köper så kan det sätta mer pregeln på ens personliga stil. Du kan använda den till allt ifrån pall till temporärt bord och den passar perfekt i alla olika utrymmen. Som ni ser älskar jag sammet och mina favoriter är helt klart den gröna och den gula.

Posted in: Inredning







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.