Fashionjoint

forsby kvarn

Pizza & citronbulle
Lunchade och fikade ute på landet idag med Sandra ♥
 
Idag så har jag umgåtts med Sandra hela dagen. Vi åkte ut till Forsby Kvarn, som är ett jättemysigt cafe ute på landet här i Enköping. Vi satt ute i solen precis vid vattnet och pratade i flera timmar. Min fina Sandra, hon känner mig ut och innan. Vi delade på en lyxig långjäst pizza och tog deras white guide citronbulle till efterätt. Godaste bullen jag ätit i hela mitt liv, haha och jag överdriver inte ens. Det kändes skönt att byta ut ett fik mitt i stan mot det här. Efter det så åkte vi hem, satt på oss mjukisbyxor och kollade film med Emil. Nu gör Emil och jag linsgryta till matlåda och ska kolla på en film. Så mysig söndag.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Anonym

Vad mysigt! Älskar när man hittar ett café och det klickar direkt, saknar sådana caféer här!

2017-09-03 - 21:44:33
Skrivet av: Nina

Å va mysigt. kommer ihåg att den bullen var så god. kram

2017-10-30 - 20:36:03


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.