Fashionjoint

gina levererar #2

GUCCI look-a-like bälte & höstkoftor
1. Eva kofta / 2. Malva hat / 3. Gabriella tröja / 4. Adela bälte / 5. Ebony tsihrt / 6. Frida tröja
 
Här ovan ser ni mina cravings hos Gina Tricot just nu. Det ramlar verkligen in snygga nyheter där varje vecka. Den första koftan såg jag var en av Kenzas favoriter och den var så fin på! Men tror inte min garderob behöver så mycket mer koftor just nu hah. Bältet har jag precis klickat hem. Kändes väldigt stilrent och som en fin accessoar till hösten, vilket saknas i min garderob. Jag letar även efter en fin kort vinterjacka och har hittat så många fina. Vill ni att jag gör ett inlägg med dem?
 

Ikväll väntar leverans ifrån Mathem. Testat det någon gång tidigare och tycker det är lite dyrare än om man handlar i en vanlig matbutik. MEN jag fick syn på att dem sålde frysta sötpotatisstrips som jag älskar haha, så beställde hem det brioche bröd och lite annat så jag och Emil kan göra halloumi burgare i veckan. Annars tänkte jag försöka ta mig ut på en promenad medan Emil och Stefan lagar mat hos oss.


Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.