Fashionjoint

Gucci dionysus dupes

/ Gucci lookalike
  Fashiondrug.com / Meyenna.com / Jessicabuurman.com / Beehiplondon.com / Baginc.com / Finns även liknande på YesStyle och SheIn
 
Godkväll på er! Jag har saknat bloggen dem senaste dagarna, men tiden har inte riktigt funnits där för att sätta mig ner och blogga och jag har inte känt mig så inspirerad. Tror det skulle bli roligare om jag gjorde om bloggen osv, men vi får se hur det blir med det. :) Har under en period sett så många dupes/lookalikes av Guccis Dionysus väska. Som tex denna gula väska, som jag köpte på Mango i somras. Men nu har jag hittat ännu finare väskor på nätet som jag också ville tipsa er om. Så fina!  Även om såklart inget slår orginalet. Är så sugen på att köpa en ny väska, den gula som jag köpte har blivit missfärgad av mina svarta jeans på baksidan, så tråkigt. Förresten jag och Emil har bokat hotell i Stockholm i helgen! Då blir det förhoppningsvis lite shopping.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.