Fashionjoint

greasy spoon

/ Hagagatan 4
Greasy Spoon på Hagagatan 4, är en ny favorit för frukost eller brunch i Stockholm!
 
I helgen så åkte ju jag och Emil till Stockholm för en helg där på hotell. Så mysigt att komma iväg en vanlig helg och få gå runt och roa sig i Stockholm istället för att ta det lungt hemma i Enköping. Vi brukar ju komma iväg några gånger per år på en hotellweekend och det finns inget mer avslappnade eller mysigare. Denna gång så skippade vi hotellfrukosten och gick till Greasy Spoon istället. Jag tog eggs arlington och Emil tog eggs benedict. Till det testade vi även en chia/black rice pudding med cocosmjölk, mango och lychee. Den var sådär, vi gillade inte riset i. Men annars var det den absolut godaste utefrukosten jag ätit (.. okej, delat plats med Reload). Så TIPS om ni ska till Stockholm. Att tänka på kan vara att gå dit i tid, då det oftast är kö in. 
 
Juste - drack även helt färskpressad apelsinjuice för första gången i mitt liv. DÖR vad god den var. Måste köpa mig en råsaftcentrifug. / Edit - Emil sa nyss att vi redan har en(?) HUR KAN JAG HA MISSAT DE. Brb ska överrösa mig med apelsiner och grapefrukt till helgens frukost. ♥

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.