Fashionjoint

Zara Larssons pre-launch

with H&M / Sthlm
Queeen Z! Vi orkade dock inte ställa oss i den långa kön för en selfie.
 
Det bjöds på riktigt goda donuts!
 
Äntligen fredag! Idag är en extremt efterlängtad dag då det kommer bli som högst 26 grader(!!) vilket betyder att man planerat hela veckan vad man ska göra på denna somriga dag haha. Jag, Mia och Matilda ska iväg efter jobbet och sätta oss på stans mysigaste uteservering. Ska bli så mysigt och skönt att få hänga i solen och få umgås med dessa brudar.
 

MEN igår var en jäkla bra kväll. Vi var bjudna till Zara Larssons pre-launch event av hennes H&M kollektion. Efter lite köande in, bjöds det på donuts och annat gott, och man fick vara först med att shoppa hennes kollektion. Som jag nämnade tidigare så hade jag kollat in kollektionen och bara fastnat för jeansjackan, som jag även köpte med mig hem. Sedan fick man även handla till reducerat pris på resten av H&Ms sortiment också, så köpte något plagg där också. Det var även häftigt att se Zara Larsson irl då hon är en så cool människa och är en role model för alla tjejer där ute.


Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.