Fashionjoint

valborg i uppsala

/ Ekonomikum med vänner
Alltså gårdagen bjöd på så mycket skratt, härlig fylla och bra sällskap! Jag och några tjejkompisar åkte till Uppsala och hängde i ekonomikum tillsammas med andra vänner som kom och gick. När solen kom fram runt klockan tolv så ljublade hela parken sen var det perfekt väder hela dagen! Vi köpte såna sjukt sköna soffor som vi hängde flera timmar i, innan vi åkte vidare på fest hemma i Enköping. När vi åkte hem kändes det som vi hade varit där någon timme bara, men det känns väl så när man har roligt. :) Alla som inte har firat Valborg i Uppsala måste göra det någon gång!
 
Idag så fick jag gröt (och natugodis? haha) på sängen imorse efter Emil varit och handlat och sedan har jag varit ute i solen med pappa. Nu ska jag städa på balkongen och tvätta soffan från igår som är full med alkohol, så man kan sola på den i sommar!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.