Fashionjoint

träffat valpen

Så söt! Vad ska den heta tycker ni?
 
Hej! Nu har vi kommit hem ifrån en lång biltur till kenneln, där vi har hälsat på alla toypudel valparna. Ni förstår inte hur små och söta dem var, blev helt kär i allihopa såklart. Men vi ville välja en av de aprikosfärgade och både Emils mamma och jag fastnade för den här lilla valpen, som var minst av alla i kullen. Så om 4 veckor så får vi hämta den! På kenneln är den döpt till Elton och vi får se om vi byter namn sen eller inte. Börjar dock tveka på om Pablo passar den här lilla haha.. Jag känner mig som ett barn som längtar så mycket till vi får hämta honom. Typ det ända jag tänker på hela tiden, haha.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Caroline

Jättesöt valp. :)

2017-05-13 - 18:34:24
Hemsida: http://ironheart.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.