Fashionjoint

streets of vienna

Alla entréer in till de olika butikerna är så välgjorda och fina!
 
Jag tror inte ni förstår hur vacker arkitektur det är här i Wien. Alla byggnader är som vita maffiga slott med inbyggda stora statyer. Det är så ljusa och fräsha gator och allt känns väldigt lyxigt och modernt. Idag har det varit röd dag även här i Wien så alla butikerna har varit stängda, så vi har strosat runt i stan och fikat och fönstershoppat. Dock känns det som att vi har ätit väldigt mycket dem här två första dagarna, så jag är lite illamående nu haha.. Annars ligger jag och Linn på hennes hotellrum och kollar på Sommernachtskonzert 2017 på TV, som är en jättestor årlig gratis konsert med klassisk musik här i Wien som resten av vårt gäng är och kollar på live. 
 
Imorgon efter frukosten, så ska vi tjejer upp tidigt för att hinna gå och shoppa lite så nu ska jag stänga av datorn och slappna av lite! :) Förutom alla hundratals märkesbutiker som vi har gått förbi idag, så har vi sett bla Zara, H&M, Urban Decay, Mango och Bershka.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.