Fashionjoint

KOMMENDÖRSGATAN 24

Inredningstrenden - glasväggen
Kolla in lägenheten HÄR (klick!).
 
Idag är jag så taggad och glad. Om ni läser längre ner förstår ni varför!! Till frukost idag satt jag och kollade fina lägenheter på ESNY. Bästa frukost aktiviteten, haha. Att kolla tv på morgnen är för ansträngande. Håller ni inte med? Alltså den här hemnetpärlan är så snygg. Älskar den nya trenden med en glasvägg med svart stålram som vägg in till sovrummet. Det kommer in så mycket ljus och det känns modernt. Som att man bara delar av rummet istället för att det är ett ”helt nytt rum”. Jag som helst undviker svarta detaljer, skulle tycka att den är ramen ger lägenheten karaktär ändå. Gillar ni inredningstrenden?

 

Idag efter jobbet så ska jag ta tåget direkt ifrån västerås till stockholm, där jag möter upp min vän Mia och vi ska till HMs lanserings event för Zara Larssons x H&M kollektion som släpps imorgon. Känner på mig att jag kommer vara så starstucked eftersom hon kommer att vara där! Är mest sugen på att kolla in jeansjackan! / Övertaggad tjej 


Posted in: Inredning







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.