Fashionjoint

finaste läppstiftet

MAC - VIVA GLAM ll
Du kan beställa den HÄR (klick!).
 
Hej! Vill visa mitt senaste tillskott i sminkväskan. Jag har så länge suktat efter det här läppstiftet ifrån MAC, men här om dagen efter jobbet så gick jag till Kicks och beställde hem det. Jag älskar nuedefäragde läpprodukter och den här blir lite beige / mauvetonad på läpparna, med lite skimmer i. Perfekt att ha till vardags då det inte är en jätte skarp färg. Jag älskar mina matta ifrån Kylie Cosemtics men kände att jag ville ha ett traditionelt läppstift i ungefär samma nyans att ha i väskan. Tror det är MACs mest omtalade läppstift och jag förstår varför!
 
Nu är det full rulle med att gå ner med alla vintersaker här hemma och upp med sommarsakerna. När vi är klara med det tänkte jag ta mig ut och springa!

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Emelie

Himla fin färg det där!

Svar: Håller med! <3
sanna hyvärinen

2017-05-15 - 11:12:03
Hemsida: http://emeliesandelia.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.