Fashionjoint

7 skönhetsprodukter..

... som jag vill testa
1 & 2. Nuxe - Det här är en bodylotion olja, i sprayform kan man säga. Du kan använda den till hela kroppen, ansiktet och till och med håret. Allt i ett. Den finns även i en skimrande guldolja (!) och båda två har jag kollat in under en längre tid. Måste köpa den guldiga nu till sommaren att smörja benen med till kvällsfesterna. / 3. Maybelline - Tycker att den här paletten har så fina skimriga ögonskuggor och nyanserna känns rätt i tiden med orange och nude. / 4. MAC - Tycker om formen på den här makeupsvampen och tror formen är lättare att arbeta med än den vanliga ovala. / 5. Oribe - Såg i Elin Johanssons vlog att hon tipsade om denna texturizing spray, som gör håret mer fylligare och ja, ger mer textur. Sen har den varit slutsåld i både den lilla och stora varienten varje gång jag kollat. Nu är den påfylld igen! Ska klicka hem den direkt. / 6. Deodoc - En pre-shaving olja som ska mjukgöra huden och hårstråna innan rakning. Älskar Deodocs produkter. / 7. Kylie cosemtics - I hela min sminkväska så är mina läpprodukter ifrån Kylie mina toppfavoriter (se inlägg här). En tid tillbaka släppte hon en till perfekt nude färg, Exposed. Som jag såå vill klicka hem.

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.