Fashionjoint

nya sammetskuddar

& en monstera växt
Hur fin är inte den här färgen? Min absoluta favoritfärg!
 
För någon vecka sedan när mamma och jag var ute och åkte så stannade vi på Jysk, där jag nästan aldrig handlar då jag inte riktigt gillar deras inredning. MEN så hittade jag dessa drömmiga kuddfodral i min favoritfärg och i sammet. Kan inte bli mer perfekt ju! Jag älskar sammet och har det även på kuddarna i vardagsrummet. Dessa ligger i sovrummet nu och jag har matchat dem med en mindre ljusgrå kudde. Monstera växten köpte jag idag på växtriket, tycker den är så fin, men den är så stor så jag vet inte riktigt vart jag ska ställa den än. Det finns bättre bild på min instagram om ni vill se den :) @fahsionjoint 

Posted in: Inredning





Skrivet av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Så fina

2017-03-21 - 10:37:44
Hemsida: http://www.joannahalvardsson.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.