Fashionjoint

3 favorit trender..

.. JUST NU
Svart - H&M / Grå - H&M / Vit - Zara
 
Volanger - Något som är väldigt modernt nu till våren är ju volanger på kläder. Om man går in i en klädesaffär och kollar runt så kan man se att det finns väldigt mycket volanger på det mesta. Speciellt på toppar men har sett att det finns vissa snygga jeans också med volangkant nedtill också. Det bästa är att dem finns i alla färger och former. Jag gillar när det är långa volanger, tex på ett ärmslut eller som den vita ovan som Kenza bär. Eller i varianten ruffles sleeves, som jag bloggat om här.
 
 
Thrasher tröjor - En lite coolare trend är dessa tishor med trycket Thrasher, eller flames i huvudtaget, som har blivivt populärt att matcha med blå denim jeans, nätstrumpbyxor och sneakers. Både NAKD och Nelly har inspirerat ifrån dessa, kolla på länkarna ovan. Har även sett hoodies med flame på armarna och liknande. En cool och bekväm trend nu när det är lite kallare. Har lust att köpa mig en tjock tröja.
 
 
Broderat - Min favorit, tycker detta är riktigt, riktigt snyggt! Snyggast är det på jeans, men man kan även hitta det på skjortor, väskor eller jackor. Det känns som att detta är lite trendigare och tuffare än ett vanligt blommönster. Gör en hel enkel outfit intressant. Om man är riktigt tålmodig (MIA hjälp mig!?) kanske man till och med orkar ta ett par gamla jeans och brodera själv? Vill ha väskan till sommarens alla outfits.
 
 
Vilken gillar du mest?

Posted in: Mode





Skrivet av: Nina

Oj volanger är jag lite rädd för att ha på mig. Om det är lite som på koftan som hänger sådan är helt ok för min smak. Broderade kläder är lite extra lyxigt och gulligt. Sommar känsla får jag. Tänker lite på när jag var liten och hade en fin tröja med sånt på. Väldigt sött.

2017-03-06 - 05:33:15


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.