Fashionjoint

Sommarshopping

Ruffe Dress / Stitch Shorts / Lacing Ballerina
 
Hej! Även fast det bara blåser ute just nu och inte är speciellt soligt, så fick jag ett infall och klickade hem lite somriga plagg. Här ovan ser ni tre av sakerna. Klänningen har jag sett på en tjej och den var så fin på henne och jag hoppas den sitter lika snyggt på mig. Så somrig! Ballerinaskorna tyckte jag skulle passa vilken somrig outfits som helst och jag tycker banden blir en snygg detalj.
 
Annars idag har jag hämtat ut två stycken tavlor ifrån Absolut Art, det är första gången jag köpt lite dyrare tavlor där man till och med får med äkthetsintyg. När jag öppnade kartongerna för att kolla på tavlorna så förstår jag grejen med dyrare tavlor, dem var så fina och jag längtar tills dem får pryda väggen här hemma! Tänker att jag ska ta en bild och visa dem när vi fått upp dem. Sen måste jag bara kolla med er - ni har väl inte missat att Nelly.se har startat en ny dramaserie? Dem första avsnitten har redan släppts och jag har redan hunnit kolla dem på morgonen. Den verkar såå bra och är en serie helt i min smak. Regssören är samma tjej som gjorde Portkod, som jag också följde slaviskt. Ni kan kolla på den här. Tips! Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi grilla om det inte börjar regna igen.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.