Fashionjoint

perfekta svarta bikinin

I samarbete med Thaikila.com
Jättenöjd med modellen på både över och underdelen!
 
Hej, hoppas ni mår bra! ♥ Jag mår såå bra just nu, ligger på vår balkong i solen och läser en bok. I denna fina bikini. Snart ska mamma och jag iväg till Västerås för att kolla lite i butikerna. Ville bara kika in och dela med mig av ett roligt samarbete. Jag har länge letat efter den perfekta svarta bikinin - och för någon vecka sedan fick jag hem den! Jag älskar modellen på denna typen av överdel. Jag har sett den mer och mer i butiker och den sitter mycket bekvämare (och snyggare!) än en vanlig trekantsbikini. Det är som en 2.0 version av den, haha. Dessutom så sitter bikinitrosan som en smäck och snörningarna är verkligen pricken övet i:et. Nu har jag i samarbete med Thaikila fått chansen att dela med mig av en 20% rabattkod på hela sortimentet, med koden sannafashionjoint. Kolla in deras instagram (länk!) för lite shopping inspiration!

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.