Fashionjoint

mina sommarplaner

JULI / AUGUSTI
 
8 juli (i lördags!) - Min födelsedag! Hade en underbar dag som jag firade med massor av släkt och vänner som kom över och åt och fikade!
 
10 juli - Imorgon ska jag börja assistera en inredningsstylist i Uppsala, vi ska börja med att inreda en tvåa på Vaksalagatan. Ska bli så kul och intressant!
 
15 juli - Jag och mamma ska springa The Obstacle Run i Västerås. Som Colour Run, men med roliga hinder också. Önskar jag hade en GoPro nu som man kunde filma med! Är det någon mer som ska springa det i sommar?
 
15/16 juli - Lutar åt att vi ska åka till Grönalund tillsammans med Emils kompisar denna helg. Hoppas det blir av, så roligt att ha heldagar där på sommrarna med drinkar, karuseller och god mat! Ännu roligare om man tajmar in det med en bra konsert. Får kolla upp det :)
 
19 juli - Bjuden på bröllop! Jag hade beställt en jättefin klänning (länk!) ifrån NAKD, men som var alldeles för stor. Får se om jag köper den i en mindre storlek eller köper en annan, lutar åt det sistnämnda..
 
24 - 30 juli - Varje år sedan jag var liten har vi åkt till Öland med familjen. När jag blev ihop med Emil så har vi åkt dit varje år ihop med hans systers familj och tältat. Verkar som det blir en vecka i år också. Finns inget somrigare för mig än att campa på Öland.
 
2 augusti - Jag och mamma ska börja gå på utomhusyoga vid tre tillfällen. Känns som ett bra tillfälle att testa på ordentligt, då jag tidigare bara har testat via Youtube som inte har gått så bra, haha!
 
Någon gång i augusti - Något jag har velat göra flera somrar, men som inte blivit av är att resa till Köpenhamn och här ska Emil och jag försöka planera en resa dit. Hoppas det blir av!
 
23 - 27 augusti - Veronica Maggio ska ha fem spelningar på Mosebacketerrassen, fem kvällar på raken, där hon kommer spela alla sina fem skivor, en för varje kväll. Har dock inte bestämt ännu vilken spelning vi vill gå på.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.