Fashionjoint

Inred med naturmaterial

Det mesta är ifrån Ikeas kollektioner SINNERLIG och STOCKHOLM 2017.
 
Under inredningarna med Sara så har vi använt en hel del trä, rotting och kork detaljer. Har själv inte mycket naturmaterial hemma i inredningen, men har verkligen fått upp ögonen hur jäkla snyggt det är, när hon visat mig hur hon inreder med det. Så enkelt att få det snyggt. Här ovan är massor av produkter ifrån kollektionen SINNERLIG och STOCKHOLM 2017 ifrån Ikea som har massor av inredsvänliga mindre möbler i bla rotting. Vi har inte plats för byrån eller någon av bänkarna som jag älskar, så funderar på att köpa pallen att ha i som nattduksbord. Vad gillar ni mest ovan? 

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.