Fashionjoint

fyra noveller..

..om att vara ung
Alla fyra noveller i denna box handlar om att vara ung och omstörtande kär och om att hämnas ett brustet hjärta. Om att möta verkligheten i sitt första jobb och om att fly sin vardag med drömmar om en annan plats, om ett annat jag.
 
Visst är dem fina? Cred till Joanna Franasson för omslagen, så sjukt duktig. Dessa tänker jag ha stå framme synligt efter jag har läst klart dem.
 
Är ni som mig och får ont i huvudet om det är "åska i luften"? Känt mig trött och seg i huvudet hela dagen men har följt med Emil och hans bror till Västerås så att jag kunde köpa ett par klackar till bröllopet nästa vecka. Köpte ett par svarta med öppen häl. Efter det kom Elton hit och gosade, sen har jag bara legat hemma och läst..
 
Jag har köpt en jättefin novellsamling ifrån Novellix. Kände att jag behövde något att läsa under sommaren. Novellix är ett bokförlag som ger ut noveller och man kan köpa dem var för sig eller i fina boxar. Dem är perfekta att ge bort och jag köpte även samma box till Mia när hon fyllde år (hon har redan läst alla och gav dem bra betyg!) och en box med Nobelklassiker till Emil. Själv tänkte jag starta en prenumeration på dessa till vinterhalvåret. Det är så underskattat att läsa böcker, känns som hjärnan slappnar av då, haha och det är typ ända gången jag inte känner att jag har en massa måsten.. MEN det är ändå skönt att det bara är tunna noveller och inte en tjock bok.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.