Fashionjoint

rengöring ifrån foreo

Foreo Luna Mini recension
 Denna mini varianten heter Foreo Luna Play. Köp den HÄR! (Klick!)
 
Älskar denna nattkräm som luktar underbart, rengör och stramar upp huden. Väldigt annorlunda konsistens.
 

Idag vaknade jag till värsta snökaoset ute. Jag är jättesugen på att åka pulka och tänkte försöka få med mig någon ut ikväll på en pulkatur! Man måste ju passa på, haha. Är jag barnslig?

 

MEN det var inte det jag kikade in för att skriva om nu. Jag vill visa hur jag kickstartar min hudvårdsrutin nu 2017! Jag har länge velat köpa mig en Foreo och tomten visste det och därför blev jag överlycklig när jag öppnade detta paket, med deras senaste minsta tillskott Foreo Luna Play. Man kan säga att jag tidigare år slarvat lite med ordentliga rengöringsprodukter för huden förutom min Glamglow ansiktsmask.

 

Den här vibrerande rengöringsborsten i silikon tar bort 99,5% av all smuts, olja och smink i ansiktet. Förstår ni hur RENT mitt ansikte känns efter jag använt denna? Jag tycker att mina porer runt näsan har minskat lite efter bara 4 tvättar och min hud känns fastare/stramare när jag använder Foreos nattkräm. Jag använder den varannan kväll innan jag ska sova, och när jag vaknar så känner jag mig superfräsch. Denna kostar 299:- och funkar för 100 tvättar (räknat att man använder den 1min/gång). Så om du gör som mig och använder den varannan kväll så kommer den alltså räcka ca 200 dagar beroende på hur länge du masserar huden. Jag är jättenöjd!


Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.