Fashionjoint

Jag är inte perfekt, tyvärr

Veckans tips!
Finns att köpa HÄR (klick!).
 

I julklapp fick jag denna efterlängtade bok som jag inte tror någon har missat vid det här laget - Jag är inte perfekt, tyvärr av Michaela Forni. Jag har läst hennes två första böcker med fina texter om ångest och kärlek. Hon skriver så vackert och försiktigt. Man läser verkligen hennes böcker med omsorg.

 

Igår satt jag på mig mitt nya mjukiset (så fint eller hur?) och började läsa i den, och än så länge älskar jag den och jag tvivlar på att den åsikten kommer att ändras. Boken handlar om framgång, prestationsångest, avundsjuka, svartsjuka, kärlek och hur hon har blivit vän med sig själv genom att lära sig hantera sin ångest. Hon sätter lixom ord på vanliga känslor som alla känner igen. En väldigt nyttig bok om man inte är så bra på att vara snäll mot sig själv. Är du nyfiken på denna bok, så kan du lyssna när Michaela läser det första kapitlet här.


Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.