Fashionjoint

De perfekta vårskorna

Axel Arigato sneakers
 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7
 
Ett måste för mig inför våren är ett par skor ifrån Axel Arigatos senaste kollektion. Hur kan man inte älska dessa simpla, stilrena och trendiga modellerna? Dem finns i färger och former som passar alla. Jag älskar dem helgråa med dragkedjan (nr. 2) och dem beiga utan snörning (nr. 6). Vilken tycker ni jag ska köpa av dessa? Dessa skor skulle snygga upp vilken tråkig vardagsoutfit som helst. De kostar ca 1600 kronor styck och eftersom det är ett svenskt märke så har de mväldigt snabb leverans.
 
Är det bara jag som redan fått lite vårkänslor? Fåglarna kvittrar och det är såå mycket ljusare ute nu. Mia och jag pratade på telefoen här om dagen om att man kan få så glada känslor i kroppen, när man ibland får en känsla av vårdoft. Förstår ni vad jag menar?

Posted in: Mode





Skrivet av: Sriwanna

Så härliga pasteller du :) löövely!

Svar: Håller med! Älskar dessa färger på just skor.
sanna hyvärinen

2017-02-28 - 11:13:23
Hemsida: http://sriwanna.com


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.