Fashionjoint

chiquelle interior

Sideboards i marmor
1 / 2 / 3
 
Godmorgon! Känns skönt med med måndag och ny vecka. Håller ni med? I helgen ska jag som sagt på inflyttningfest och satt och kikade runt på olika hemsidor för jag är sugen på att klicka hem något fint inför helgen. När jag är inne på Chiquelle så blir jag jätte positivt förvånad - dem har alltså en ny kategori med inredning!! För tillfället bara olika mindre bord. Men hur snygga och trendiga som helst!

Posted in: Inredning





Skrivet av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så snygga

Svar: Håller med! Vilken är din favorit?
sanna hyvärinen

2017-01-23 - 11:10:09
Hemsida: http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.