Fashionjoint

promenadmusik

Hur mäktig musikvideo? Åh denna låten vill man bara dansa till!
 
Tycker om denna lugna variant mer än orginalet! Dör hur snygg Vanessa är.. 
 
Orignalet är såå bra!! Men vill dela med mig av denna cover som är perfekt för promenader!
 
Godmorgon! Vet ni? Jag har börjat ta daglig promenader på förmiddagen när solen skiner varje dag nu. Jag går inte speciellt snabbt eller super långt då, utan mest för att slappna av och få komma ut. Jag uppskattar verkligen den tiden, då lyssnar jag på podd eller musik och bara går och tänker på allt möjligt. Så skönt när solen lyser också. Har så mycket craving efter solen. Jag och Emil hade ju tänkt boka resa men tror det blir svårt nu när jag börjar nytt jobb, vill ju ge ett gott intryck lixom haha inte ta semester typ andra månaden.. Men här har ni lite skön musik i alla fall. Kan ni inte tipsa om era bästa låtar just nu?

Posted in: Musik





Skrivet av: Anonym

Jag har helt fastnat för en artist som heter Sampha! :) Du borde absolut lyssna på han! :) "No one knows me like the piano" speciellt! :D Kram!

2017-02-19 - 13:07:42
Skrivet av: Felicia

Jag har helt fastnat för en artist som heter Sampha! :) Du borde absolut lyssna på han! :) "No one knows me like the piano" speciellt! :D Kram!

Svar: Tack för tipset! Lyssnade på den nyss, rös i början när han bara spela piano. Jättefin verkligen :)
sanna hyvärinen

2017-02-19 - 13:08:01
Hemsida: http://storasysteralskarmode.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.