Fashionjoint

Hair talk

 
Hej finisar! Jag sitter och försöker boka en frisörtid, första lediga tid är om flera veckor. Känner att jag behöver slinga håret ljusare igen och klippa mig. Det var ett tag sen jag var hos frisören sist, senast var i oktober. Mitt hår växer så snabbt och jag trivs verkligen inte i min mörkblonda utväxt. Jag förstår inte hur mitt hår kan ha blivit så mörkt, någon som vet varför det blir så när jag var så blond som yngre?
 
Jag tycker i alla fall att bild tre har en perfekt längd så det ska jag köra på. Lite kortare än vad jag körde på sist. Sedan vill jag slinga kall blond igen, eller ska jag färga fast jag inte vill ha den skarpa utväxten? Det kanske inte blir jätte stor skillnad? Sedan har jag har hittat en annan frisör jag vill gå till också, har gått till samma i flera år så vill gå till någon annan nu. 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.