Fashionjoint

4 favorit stolar

Snygga designstolar
Denna stol får mitt hjärta att klappa så hårt. Som ni vet vid det här laget så älskar jag sammet och mässing och med denna helt underbara danska stol ifrån Gubi får man båda delarna. Detta är min drömstol att ha i köket/kontoret i ett framtida hem. Dem ser riktigt sköna ut också. Favoriten är teal grön eller puderrosa. Köp HÄR. Denna finns även i några olika mönstrade varienter som är super snygga.
 
 
En jättegammal möbelklassiker. Denna stol finns i massor av olika utföranden och färger och passar i alla hem. Denna tror jag även man lätt kan hitta på loppis omålad och snygga till i vilken färg man vill ha. Folk som har stilrena hem, och inte mycket färg tycker jag ska satsa på denna i naturfärg. Så snyggt! Speciellt till gröna växter som bilden ovan. Köp HÄR.
 
 
En annan favorit, som även den är i sammet och mässing haha. Denna äger man nog bara en av, då det är en en väldig dyrgrip. Tänk er att ha denna rosa i sovrummet i ena hörnet, att hänga av kläder på och läsa i. Jag dör av tanken, hela rummet skulle bli komplett med bara denna. Snyggare fåtölj får man lite efter helt enkelt. Såg att Kenza har en i hennes nya lägenhet i hennes senaste vlogg, kan inte vara mer avundsjuk. Köp HÄR.
 
 
En modell som gått hem i många hem där man har dem i köket. Jag hade nog velat ha dem på balkongen eller liknande i den rosa varianten, men det kanske dem inte tål? Tänker att denna modell sticker ut väldigt mycket så 6 stycken runt ett bord hade blivit lite för mycket för mig personligen. Kan tänka mig att den är smidig om man har familj och måste torka rent. Köp HÄR. Bentypen på dessa kallas "dowel legs" så om man googlar på det så kommer det säkert upp billigare varianter också.
 
Vilken stol är mest din stil? Min är Gubis Beetle Chair.

Posted in: Inredning







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.