Fashionjoint

yogaparadiset

Precis vid vattnet
Kunde inte fått en bättre utsikt, ser ni vad vackert? Ett av de absolut finaste platserna jag har varit på.
 
Igår var det äntligen dags för utomhusyoga som jag och mamma sett fram emot i flera veckor. Innan mamma hämtade upp mig så visste vi inte vart vi skulle. När jag hade skrivit upp adressen på GPSen, så stod det att det skulle ta 35 minuter att åka dit, långt ute på landet. Då sa vi till varandra att "om man visste att det skulle ta så långt tid, så kanske man hade skrivit upp sig på någon annan yoga". Vi kom överens om att ifall det var ett riktgt paradisställe - som ligger precis vid vattnet och att det var super idylliskt, så skulle det vara värt det. Kan ni gissa om mamma och jag kollade på varandra när vi kom fram? Kunde aldrig tro att det skulle vara såhär vackert. Yogan var i alla fall väldigt avslappnade och lugn och det var skönt att få slappna av efter en stressig dag. 

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.