Fashionjoint

testa glossybox

Som julafton varje månad
Hur fin var inte denna box? Riktigt nöjd med allt innehåll, skaffa en ni med till dig eller om pojkvännen vill testa the man box, HÄR. 
 
Hej! Innan jag och Emil åkte till Öland så beställde jag hem en Glossybox. Jag har velat testa på att beställa hem en box länge, så när jag såg att deras juli box skulle vara designad i tropiska blad så beställde jag hem en direkt. Om jag ska vara ärlig så köpte jag den mest för designen. Nu har jag den även som inredningsdetalj här hemma. Vad jag inte visste då var att jag råkade starta en premunation och hann få hem ännu en box. Dock inte lika fin, haha. Tror jag kommer hinna få september boxen med. Jag är i alla fall jätte nöjd med innehållet i båda boxarna och kommer nog att testa på det här igen när det kommer fler limited edion boxar ihop med influncers eller bara om boxen är riktigt fin, haha. :) Vill ni testa på, för ynka 139 kronor, så kan ni göra det HÄR.
 
Sakerna jag fick med i dessa två boxar (fem i varje):
 
Maria Nila, Dry Schampoo - Ett torrschampo som frächar upp, ger volym och tar bort den feta känslan i håret. 100% vegansk! Använder torrschampo ofta, så ska bli kul att testa en ny.
The Beauty Crop, Glow Illuminating Milk - En highlighter med champangenyans, som ger ett fuktigt, fräsht och hälsosamt glow. Tur att jag läste vad detta var då jag trodde det var ett nagellack och tänkte måla dem ikväll haha..
Bellapierre, Banana Setting Powder - Löspuder i gul ton som korrigerar röda toner och jämnar ut hudtonen. En mångsidig produkt som du kan använda till att fixera foundation och concealer, använda som highlighter, täcka finnar med eller använda som ögonskuggsbas.Denna blev jag överlycklig över då jag tänkt beställa hem ett setting powder nu efter sommaren. / hälsningar tjej som kollar smink videos på youtube
Monu Professional Skincare, Soothing After Sun Lotion - En svalkande och återfuktande lotion med aloe vera för både ansikte och kropp. Lugnar och vårdar huden, minskar rödhet, och skyddar mot miljöföroreningar.
Bioré, Self Heating One Minute Mask - Ansiktsmask med djuprengörande aktiv kol som värms upp vid kontakt med vatten.Den drar ur smuts och orenheter ur porerna likt en magnet.
 
Luxie Beauty, Small Countoring Face Brush - En countoringborste i syntetiskt hår, som används till att applicera bronzer eller rouge längs kindbenen.
Rodial, Suede Lips Big Apple - En krämig läppenna med vitamin E som mjukgör och inte torkar ut. Big Apple har en mjuk, dov rosa nyans inspirerad av den självständiga citykvinnan.
Glazel Visage, Bronzer no. 13 - Den perfekta produkten för att få till en solkysst och läcker sommarlook! Använd bronzern på kindbenen, pannan, näsan och skuldror (wtf?) eller varför inte som en neutral ögonskugga?
Pocketfresh, Anti-Bacterial Handgel - Handgel som tar bort bakterier upp till 99% och snabbt gör dina händer rena och fräscha. Finns i olika fruktiga dofter - ett måste i handväskan.
SO'BIO Etic, Aloe Vera Moisturizing Cream - En lätt ansiktskräm baseras på ren, ekologisk aloe vera-juice som återfuktar på djupet. Fri från både parabener och silikoner och innehåller inga parfymer.

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.