Fashionjoint

satan i gatan

/ VERONICA MAGGIO
Efter lite öl, vin och mat på en pub i närheten så gick vi mot Mosebacketerassen. Det var så mysigt, hela stämmningen med tända lampor hängandes över hela terassen, träd, vatten och fullsatta balkonger runt hela terassen var perfekt för kvällen.
 
Det var tredje gången jag såg Veronica live och detta var i samma klass som när jag såg henne på stadion förra sommaren. ♥ Hon är så grym! Ni måste se henne live, det är verkligen något speciellt.
 
En av de tre gästartisterna var Kakan Hermansson som gjorde Maggios låt "Jag kommer" ännu sexigare. Hittade den på youtube, här. Så kul att se live!
 
Som ni kanske minns i min att-göra-lista till sommaren så skrev jag att jag skulle se Veronica live nu i augusti. Hon spelar hela fem unika spelningar i rad, och en skiva åt gången varje kväll. Tänk att hon har släppt fem skivor sedan jag och Elin lyssnade på hennes första skiva i hennes flickrum. Jag och Emil valde i alla fall att gå på Satan i Gatan som jag tycker är en av de bästa av hennes fem skivor, med så många bra låtar (alla haha). Vi började kvällen med öl, vin och mat på en pub i närheten innan vi promenera till Mosebacke. Hade lyckorus i kroppen under hela kvällen och dansade och sjöng med i varje låt. Finns ingen som skriver så bra låtar på svenska som Veronica gör, hon är så grym live och jag älskar när hon berättar historian bakom alla låtar. Om ni inte sett henne live, gör det! En av de bästa kvällarna på hela sommaren och att få spendera den ihop med Emil var så fint.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Np

skit snygga bilder. Hade varit kul att se henne. :)

2017-08-28 - 11:10:09


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.