Fashionjoint

ljuslyktor och glas

Ikea / Bodum
Mina nya ljuslyktor ifrån IKEA och nya glas som är dubbelväggade, fina va?
 
Finns HÄR. 69kr/st
 
Bodum dubbelväggadeglas HÄR, 800kr/6st, tips - kitchensverige har ibland bra erbjudande på dessa
 
Två av mina senaste inköp inredningsmässigt. Har suktat efter dessa glas så länge och nu har jag äntligen beställt hem 12 stycken. Tycker dem är så fina och annorlunda och dem passar att ha till både varma och kalla drycker. Nu gäller det bara att rensa ut dem gamla. Idag efter jobbet hade jag tänkt att ta mig till gymmet, men har från ingenstans blivit dunderförkyld så funderar på att gå ut på en långpromenad med en bra podd i öronen, Andrea och Mathilda har ju släppts sitt årliga höstpepp avsnitt, tips! Eller så kör jag på en spakväll och åker ut till mamma och lägger mig i badkaret med en bok.

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.