Fashionjoint

OH! by kopenhagen Fur

Fin dag i Sthlm / Bag charms
Så snygga!
 
Glad påsk allihopa! Idag efter jobbet så bjöd Mia med mig lite spontant till en liten trip till Stockholm. Jag hade bara tänkt ta det lungt, men när jag väl började fundera så kom jag på massor av saker jag ville kolla på haha.. Vi shoppade lite, kollade på träden i kungsträdgården som börjat blomma och gick till drottninggatan för att se alla fina blommor och bara stå tysta ett tag och tänka på alla drabbade och bara smälta in allt.. Det var verkligen så fint med alla blommor, post it lappat, nallar, fina meddelanden och hundben. <3 All kärlek vinner alltid över allt hemskt.
 
Jag köpte iallafall med mig två toppar, en väska (kolla min instagram, den fina ifrån Mango!), lite akrylfärg och ett par nätstrumpor. En annan sak jag blev jättesugen på att köpa är dessa jättefina bag charms/nyckelringar som jag hittade inne på Illums Bolighus. Men ett STORT minus är att det är äkta päls! ..Nu skrev Emil som inte är hemma att mamma kommit och lämnat två påskägg som är gömda i lägenheten, så nu ska jag leta, Bye.
 
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.