Fashionjoint

chasing hights

ALMA / KIIARA / JUSTIN
  ALMA alltså. Älskade hennes hit Dye my hair (ni måste lyssna, favorit!) och nu har hon släppt en ny till hitlåt. Hon har alltså släppt tre låtar på fyra månader och alla är så sjukt bra, hoppas hon släpper ännu fler innan sommaren. Jag älskar hennes röst och att hon bara kör på sin egna stil.
 
Påminner lite om hennes låt Gold, som gick på repet heeela förra sommaren på balkongen.
 
Snart 100 000 000 visningar på typ fem veckor säger en hel del. Toppar alla listor och jag förstår varför. Justins röst går så ihop med denna typen av musik. Vem vill inte dansa när man lyssnar på den här?

Posted in: Musik







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.