Fashionjoint

vardagströjor

Triss i koftor ifrån Asos
1 / 2 / 3
 
Idag är det fredaaag. Så skönt att ha hela helgen framför sig, håller ni inte med? Denna helgen har jag inte planerat något alls. Vilket är skönt faktiskt. Förtutom kväll då, mamma är här och vi kollar idol som nyss började, jättemysigt. Jag vill tipsa om lite trendiga och fina vardags tröjor för lite kallare årstider. Jag tycker annars alla ser likadana ut och är i nästan samma färger, men dessa fastande jag för. Lätta och matcha nu i höst och till bra pris! Tips!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.