Fashionjoint

fina kostymbyxor

Så fina färger!
 
Finna att köpa HÄR.
 
Ni som känner mig vet att jag älskar kosymbyxor. Det känns så mycket finare än tighta jeans och är så mycket mer bekvämare och stiligare, enligt mig. Några veckor tillbaka när jag var och shoppade hittade jag dessa snygga byxor som jag bara måste tipsa om! Materialet och färgerna är precis min stil, dem fick dock inte följa med hem pga av man kunde inte bära dessa utan det stora knytbandet, vilket jag inte gillade så mycket. Men om jag har vägarna förbi ska jag nog testa dem ännu en gång. Så snygga, men ändå så såg kuten så gigantiskt ut där på magen och det var svårt att knyta "rätt". Dem kommer ifrån märket OBJECT som finns på bla Vila, Vero Moda mm.
 
 

Posted in: Shopping





Skrivet av: Veronica

Riktigt snygga!

Svar: Verkligen tips att testa om du har vägarna förbi :)
sanna hyvärinen

2016-09-01 - 18:49:03
Hemsida: http://wallgrenveronica.blogg.se
Skrivet av: ELIN WAHLBERG

så snygga!

2016-09-05 - 19:08:38
Hemsida: http://ELINWAHLBERG.SE
Skrivet av: Emma Jonsson

Riktigt snygga alltså! =D

Svar: Håller med! Testade dem igen en sista gång :) Blev inget köp, det är något med den där stora knuten haha
sanna hyvärinen

2016-09-06 - 01:08:38
Hemsida: http://blogg.reeo.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.