Fashionjoint

adidas gazelle

Höstens sneaker måste

 

Hej! Idag har varit en väldigt oproduktiv dag här hemma. Vaknade med extrem huvudvärk så fick stanna hemma idag. Har inte fått så mycket gjort, sökt ett jobb och plockat lite disk. Nu kollar jag och Emil på serien Leftovers.

 

Den här modellen Gazelle ifrån Adidas är så snygg. Jag har ett annat par ifrån Adidas som påminner om dessa, i vitt (se här). Jag skulle vilja ha dessa i ljusgrå nu under hösten. Dem finns i så många fina färger som ni ser nedan och man kan matcha dem på alla sätt.  Vilken färg tycker du är finast?

 

1. Ljus blå / 2. Marinblå / 3. Ljus grön / 4. Rosa / 5. Vita / 6. Off white / 7. Svarta / 8. Mörkgrå / 9. Ljusgrå


Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.