Fashionjoint

pyjamas trenden

Bekvämaste trenden någonsin
 
Man hade väll inte kunnat tro att pyjamasen skulle gå och bli en jätte stor trend? Man börjar se det mer och mer på modebloggar och på catwalken, och jag älskar det. Jag personligen äger inte många blusar, men denna trend gör så att jag vill köpa varje silkesblus i stan och matcha med allt ifrån vanliga jeans till vida byxor. Dessvärre så måste jag säga att det är faktiskt inte många butiker som snappat upp denna trend lika bra som jag trodde. Vilket är tråkigt. Detta kollage tog lååångt tid att hitta lite plagg till. Mest pyjamasinspirerat hittar man idag hos Asos eller NAKD. Tummen upp!
 
 
Mina favoriter är den blommiga (väldigt dyr!), den röda ifrån Asos och den rosa. Kolla hur snygg den rosa är till en outfit HÄR. Dör så fint material och med öppen nacke.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.