Fashionjoint

trend: ruffles sleeves

Volanger på armarna
Den senaste trenden som jag älskar är volanger på armarna. Jag har tidigare haft svårt för volanger på allt och det är inget som man hittar i min garderob. Det brukar oftast vara längst ner på toppar och klänningar och det är inte något jag tycker är så snyggt. Men i denna variant på armarna så blir det mer stiligt. Om ni förstår vad jag menar. Jag älskar vanliga plagg men som sticker ut lite och det tycker jag denna trend gör. Helt perfekt till vardags ju, men i beroende på material så kan det bli som en finare blus med. Jag tror att vi kommer se mycket av detta till våren. Fanns mest dyrgripar på nätet:
 
1 / 2 / 3 / 4
 
 Tipsa gärna om ni har sett fler billigare varianter någonstans! 

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.