Fashionjoint

teadventskalender

Världens mysigaste kalender idé
Kolla in på vad jag ska köra på december ut - en teadventskalender!
 
Om bara två veckor så är det december och då börjar man räkna ner till julafton på riktigt. Jag älskar hela grejen med att räkna ner till julafton och att man maxar mysfaktorn dag för dag ju mer det närmar sig. Julbak, pynta granen och dona med klapparna. (Iiih jag ryser i skrivande stund!)
 

En annan grej jag älskar är att kolla julkalendern och att ha en adventskalender att räkna ner med. Jag brukar alltid ha en i choklad, men i år kör jag på en grej jag länge velat testa – en teadventskalender. Kan ju vara världens mysigaste kalender idé. Förstår ni hur mysigt det kommer bli att vakna upp varje morgon, koka vattnet och ta upp och läsa dagens tepåse ur denna lilla kartong?

 

Tet är jätte fint packat med små påsar för varje dag men en text på och vad det är för sorts te. Jag kommer bla dricka smaker som heter vinteräpple, fudge och första snön. Det är olika sortes te allt ifrån gröna till rooibos. Det bästa är att om man hittar ett te som man älskar, så kan man enkelt klicka hem en stor påse av just den smakensen. Förresten såg jag att det finns en liknande variant för dig som är kaffeälskare.
 
Jag kommer om någon vecka göra ett inlägg med olika adventskalendrar.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.