Fashionjoint

pyjamasinspirerad blus

/ Från NAKD
Jag har tidigare bloggat om pyjamastrenden. Efter det så har jag letat efter ett snyggt pyjamasinspirerat plagg som skulle passa mig, men det var svårt att hitta en som jag gillade. Så jag slutade leta men här om dagen så hade NAKD fått in så mycket fint och även denna toppen. Jag klickade hem den direkt! Riktigt skön outfit och stilsäker är den också. En "pyjamasskjorta" kan ju bli väldigt fel till fel saker men såhär så tycker jag det känns helrätt. Håller ni med?
 
 
Alltså perfektion enligt mig och en bra blanding av vanlig topp, men ändå lite pyjamasaktig. Det ser ut som på bilderna att den är i något silkmaterial, men den är som en blandning av vanligt tyg men ändå blankt, haha.. Jättefin på! Det finns så skilda åsikter om denna trend, när jag sa till mamma att de är köpt på den vanliga topp avdelningen för det här är mode nu så sa hon sen med skeptisk röst "Är du säker på att den inte är ifrån sovavdelningen?" (som att det skulle göra något meen, haha :) Emil tycker den var jättefin! 

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.