Fashionjoint

pyjamas pants

röd/blå ifrån H&M
Finns att köpa HÄR.
 
Om man kollar in i min garderob så ser man att jag verkligen älskar loungewear, går aldrig runt i jeans hemma utan sätter direkt på mig ett par sköna leggings eller mjukisbyxor. Det kan jag väl inte vara ensam om? Mitt senaste tillskott är dessa mysiga pyjamasbyxor ifrån H&M. Dem är jätte sköna och känns mycket finare att ha på sig än ett par vanliga mjukisbyxor. Kan verkligen se framför mig att jag använder dessa runt jul med en kopp varmchoklad i soffan. Synd att dem inte hade en matchande pyjamas topp.
 
Nu ska jag locka håret för ikväll ska jag på trettioårskalas. Ska även försöka hinna ner och hjälpa Emils bror och flytta.

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.