Fashionjoint

urban outfitters sommarkläder

Dem perfekta sommarkläderna
Somriga toppar - 1 / 2 / 3
 
Massor med fina kjolar! - 4 / 5 / 6
 
Annat fint - 7 / 8 / 9
 
Urban Outfitters har alltid varit en favorit hos mig och jag älskar alla deras sommar kläder. Jag älskar slappa men lite finare sommarkläder. Kläder som man inte svettas sönder i eller som man inte känner sig obekväm i. Jag vill åka till Stockholm och besöka deras butik som är så rolig att kolla i dem dem har så mycket varerande saker - saker till hemmet, nike/adidas och massa andra roliga annrolunda saker som man inte hittar någon annanstans. Kolla bara in deras hemsida under "Home & Gifts" typ som ett roligare ikea hah.. Jag kommer vilja köpa allt ovan då jag på riktigt inte kan välja en favorit.

Posted in: Mode





Skrivet av: zaisha

kjolarna är ju jättefina :)

Svar: Jag håller med!! :) så fina, påminner inte om andra!
sanna hyvärinen

2016-05-10 - 20:15:31
Hemsida: http://zaisha.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.