Fashionjoint

sneakermania

Kan inte få nog av sneakers!
1 / 2 / 3 (favorit!) / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 (favorit!)
 

Jag får nog aldrig nog av sneakers och jag önskar mig allid några nya, det var inte länge sedan jag köpte mina Nike Juvenate till jobbet/vardag. Nu vill jag köpa ett till till bara vardag. Man kan aldrig få för många och dem kommer ju alltid till användning för det passar till allt. Kanske ska vänta till min födelsedag..?


Posted in: Mode





Skrivet av: Ellen

ÄLSKAR sneakers!! kan inte få nog av dom heller, måste bara fixa lite pngar så ska jag köpa flera nya! ;)

Svar: Håller med!! Vilka vill du köpa härnäst då? :)
sanna hyvärinen

2016-05-26 - 15:45:06
Hemsida: http://nouw.com/ellenforsling


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.