Fashionjoint

på min spotify just nu

Mina bästa låttips på spotify
 
 
ÄLSKAR VERONICAS NYA LÅT! Snart kommer hela albumeeeet (6 maj)♥
 
Jag har helt glömt att uppdatera min spotify med bra musik. Nu har jag gjort en som jag döpt till Så bra där jag kommer fylla på med mina favoirter. Låter den gå om och om igen här hemma om dagarna. Musiken tillsammans med detta underbara väder har under dagen fått mig att ständigt le. Tänk att jag säger det men tänk vad solen kan göra en glad. Men i alla fall följ den och du kommer ha bästa låtarna nu till sommaren!
 
Idag har jag varit hos frisören där jag klippte och slingade mig ljusare, blev så nöjd! Efter det så köpte jag sushi och gick till farmor och farfar som bor precis brevid. Åkte hem för att sätta på en tvättmaskin och sedan kom mamma som följde med mig på stan där jag ville testa ett par snygga trousers ifrån Vero Moda som jag haft ögonen på, dock lite stora på mig, sen blev det årets första mjukglass på stan!

Posted in: Musik







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.