Fashionjoint

ida sjöstedt + sweed lashes

A romantic and flirty lash
Finns HÄR.
 
Önskar verkligen jag använde lösögonfransar mer, har skivit det tidigare och då gick jag ner till stan och köpte mig några att börja testa använda mer.. Men det har inte blivit av haha. Känns too much att ha till jobbet och nu när det är lite varmare så har jag oftast inte så mycket smink till helgen. Ska verkligen ta tag i det då jag tycker det verkar så roligt med lösögonfransar. :) Använder ni lösögonfransar?
 
Sorry för den dåliga uppdateringen dem närmsta dagarna, har haft mycket för mig och njutit av vädret. Ska bättra mig! Kolla min snap så får ni se vad jag köpt som jag snart delar med mig av på bloggeeen!! @fashionjoint

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.