Fashionjoint

ett soligt stockholm

Snabbvisit i huvudstaden
Dagens lunch i fina Stockholm!
 
Idag har det varit en perfekt dag! Pappa skulle göra ett snabbt ärende i Stockholm så jag tog ledigt idag och följde med, så jag kunde passa på att gå förbi några butiker jag ville kolla i och även få umgås med honom. Fick med mig hem några sommarplagg som jag kollat efter på nätet på både Brandy Melville och Urban Outfitters. Så fina, ska visa er!
 
Vi stannade sen för att äta lunch på Vou de ville på Kungsträdgården och åt världens godaste lunch - biff med beasås, tomatsallad, pommes och nybakat bröd! Så drömmig lunch och vi hade tur med strålande sol! En lunch i min smak. Vi avslutade med glass på trappan också i kungsträdgården. Trodde jag skulle mötas av rosa blommande träd, men dem var gröna nu, synd, men fint ändå.

Posted in: Vardag





Skrivet av: jossan

Hoppas du haft en bra kväll & lycka till med bloggen! Kram<3

2016-05-20 - 19:57:59
Hemsida: http://josephineslifee.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.