Fashionjoint

sommar sandaler

New In / K Cobler
Finns här.
 
I helgen när mamma och jag var i Västerås så var jag på jakt efter nya sommaskor. Jag har länge letat efter slip-ins sandaler, jag älskar birkenstock stuk och ni som följer mig på instagram såg ett par riktigt snygga jag hittade i mauve färg, som jag älskar. Tyvärr var dem inte alls sköna. Hittade istället dessa svarta i smalare modell som är så bekväma och snygga. Kommer användas flitigt i sommar! Tips till alla som har smp fötter som mig och vill ha trendiga skor nu till värmen.
 
Idag direkt efter jobbet så åkte jag med mamma och hennes vänner till en saltgrotta här i Enköping som dem bokat i en timme. Då ska man sitta och slappna av och blunda till avslappnande musik och andas in saltet som ska vara bra för massor av saker. Jag somnade direkt i den där sköna stolen och vaknade upp av att mamma flinar och säger att jag snarkade under hela tiden.. haha pinsamt men riktigt skönt efter en stressig dag :)

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.